Operazione sicura di a piattaforma elevatrice idraulica mobile

Dapoi l'ingressu à u 21u mondu, cù u sviluppu ecunomicu, parechji edifici d'altitudine sò spuntati, cusì ci sò travagli in alta altitudine.Parechje ùn sanu micca chì da nuvembre di u 2014, i plataformi elevatori ùn sò più equipaggiu speciale.Pare cum'è un strumentu cumuni in a vita è u travagliu di e persone.Cume a dumanda di u mercatu aumenta, cumu duvemu aduprà in modu sicuru a piattaforma di elevazione idraulica mobile?

1. Prima di travaglià, cuntrolla currettamente e parti di a piattaforma di elevazione, cuncintrate nantu à se a cunnessione di viti hè affidabile, se i cumpunenti di u tubu idraulicu sò perdite, è se i fili di filu sò solti è dannati.

2. I quattru gammi duveranu esse sustinuti prima di a piattaforma di elevazione. Quattru gammi sò fermamente sustinuti nantu à un terrenu solidu è u bancu aghjustatu à u livellu (test visuale). Accende l'alimentazione è l'indicatore luminosu deve esse. u mutore, a pompa di l'oliu travaglia, alzà una o duie volte sottu senza carica, verificate u muvimentu nurmale di ogni parte, è dopu principià u travagliu. Quandu a temperatura hè più bassu di 10 ℃, a pompa d'oliu operarà per 3-5 minuti per cunfirmà. chì a pompa di l'oliu funziona normalmente.

3. Dopu à entre in a piattaforma, l'operatore deve chjude a porta di guardrail, plug in, fasten the safety corda, è u centru di carica (persone chì stanu in a pusizione) deve esse in u centru di u workbench quantu pussibule.

4. Ascensore: appughjà u buttone di l'ascensore per inizià u mutore, a rotazione di u mutore, u funziunamentu di u sistema idraulicu, l'estensione di u cilindru, l'elevatore di a piattaforma;Quandu ghjunghje à l'altitudine necessaria, appughjà u buttone di arrestu di u mutore è ferma l'elevatore di a piattaforma. Se u buttone di stop ùn hè micca pressatu, quandu a piattaforma s'alza à l'altitudine di calibrazione, l'interruttore di viaghju travaglia è a piattaforma si ferma à l'altezza di calibrazione. hè fattu, appughjà u buttone goccia è a valvula solenoid moves.At stu tempu, u cilindru hè culligatu è u pesu di a piattaforma gocce.

5. Quandu s'utilice a piattaforma idraulica, a sopracarga hè strettamente pruibita, è l'operatori nantu à a piattaforma ùn si movenu micca durante u prucessu di elevazione.

6. Quandu si move o tirà a piattaforma idraulica, i gammi di supportu deve esse plegati è a piattaforma à a pusizioni più bassu.L'operatori sò strettamente pruibiti di trasfurmà a piattaforma à l'altu livellu.

7. Quandu a piattaforma falla è ùn pò micca travaglià nurmale, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata per mantenimentu in tempu.L'equipaggiu hè strettamente pruibitu, è i non prufessiunali ùn anu micca sguassate i cumpunenti idraulichi è i cumpunenti elettrici.

8. Ùn aduprate micca a piattaforma di travagliu aereo sottu terra inestabile;ùn migliurà a piattaforma cù a piattaforma inestabile, l'ajustamentu di a gamba, u nivellu è l'atterrissimu.

9. Ùn aghjustate o plegate i vostri gammi quandu a piattaforma hè mannata o alzata.

10. Ùn move micca a macchina quandu a piattaforma hè alzata.Sè avete bisognu di spustà, per piacè cundensà a piattaforma prima è alluntanassi a gamba.

In cunfrontu cù l'armatura tradiziunale, i veiculi di travagliu d'altitudine sò più sicuri è più efficaci. Per quessa, u mercatu attuale di i veiculi d'altu travagliu hè in corta supply.The scaffold pò esse rimpiazzatu gradualmente in sviluppi futuri, ma duvemu capisce chjaramente u so funziunamentu sicuru per evitari. accidenti


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022